Bezkonkurenčně.
aneb Dosáhněte svých cílů v práci i v soukromém životě
Tahle kniha mi tak vyrazila dech, že ani nevím, kde začít. Takže to řeknu úplně jednoduše. Je ve Vašem životě přitomna jakákoli osoba, se kterou se pořád nějak nemůžete domluvit?
Neumíte například přemluvit manželku, aby s Vámi jela na sportovní dovolenou, přesvědčit děti, aby nenechávaly oblečení na zemi, domluvit se se sousedy, aby nedělali hluk o nedělích odpoledne? Chcete přesvědčit svého šéfa, aby Vám přidal na výplatě, nebo klienta, aby Vám za příští zakázku zaplatil víc? Nebo si chcete u svého mobilního operátora nebo třeba kadeřníka vyjednat slevu? Pak se divím, že ještě knihu Jak vyjednat víc nemáte ve své knihovně.
Pokud jste navíc roky pilovali logickou argumentaci, která by Vám Vašeho "oponenta" pomohla přesvědčit, jen abyste zjistili, že ani prezentace těch nejrozumnějších důvodů ke změně názoru protistrany nevede, tuplem byste si knihu měli přečíst. Cesta k úspěšné dohodě totiž vede úplně, ale úplně jinudy než přes racionální argumentaci.
Kniha představuje revoluční přístup k vyjednávání s lidmi. Přístup, který - na rozdíl od metod, které prezentují desítky starších příruček - nemá nic společného s nátlakem, manipulací a zneužitím moci a vede k oboustranně uspokojivému řešení konfliktních situací. Jednotlivé principy jdou demonostrovány doslova na desítkách příkladů praxe. Díky tomu je kniha opravdu čtivá a i když všechny uvedené rady si určitě nezvládnete kompletně zapamatovat a do jedné aplikovat okamžitě po prvním přečtení, protože jich je zkrátka spousta, rádi se k textu budete vracet, abyste si uvedené strategie postupně procvičili a osvojili, budete číst s chutí a dáte mi zapravdu, že čas strávený s touto knihou byl velmi dobře investovaný.
Sečteno, podtrženo:
Výhody:
Nevýhody:
Je to kniha pro mne?
Ano, pokud znáte kohokoli, s kým se neumíte domluvit.
Ano, pokud chcete umět lépe komunikovat, zlepšit své vztahy s druhými lidmi a konfliktní situace řešit v klidu a pohodě.
Ano, pokud chcete ušetřit fůru peněz tím, že každého druhého prodejce přesvědčíte, aby Vám dal slevu anebo přidal nějakou pozornost zdarma.
Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?
Kde knihu seženu?
Znáte tuto knihu? Četli jste ji? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
♦ ♦ ♦
Co teď?
Podívejte se na recenze dalších knih i na videonávody, díky kterým bude Vaše podnikání pro Vaše zákazníky užitečnější a pro Vás ziskovější:
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/4-trapite-se-pokazde-kdyz-mate-sepsat-novy-clanek.html