Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Chcete, aby o Vaší myšlence, reklamě, Vašem životním postoji, volebním programu nebo výrobku mluvili úplně všichni? Tady je návod, jak to zařídit.

Je úplně jedno, jestli si přejete, aby se všichni lidé hromadně dali na recyklování, stali se vegany, podpořili Váš projekt při hlasování zastupitelstva města nebo přišli do Vaší cukrárny a skoupili tam všechny věnečky. Ve všech případech potřebujete využít nástroje, o kterém se Vám právě chystám říct.
Klasická reklama už narazila na své meze a sypat statisíce do televizních spotů a obrovských billboardů na dálnici má čím dál tím menší efekt. Na vrcholu rozmachu je tatáž reklama převlečená do modernější online podoby (bannery, všechny ty vychytávky jako Sklik a Google Ads), která už ale také ztrácí účinnost, protože lidé se postupně stávají odolnými i vůči ní, společně s email marketingem, affiliate marketingem a propagací na sociálních sítích, což jsou tři skvělé nástroje, díky kterým si může velkou reklamu dovolit i malá firma. Nicméně i tyto formy propagace mají své limity. Existuje však ještě další možnost, jak získat lidi pro Vaši věc: ta nejefektivnější a potenciálně nejednodušší pro realizaci, která Vás navíc nemusí stát majlant.
Je to šuškanda. Virální šíření Vaší myšlenky, která po vypuštění začíná žít vlastním životem a nekontrolovaně se bez Vašeho dalšího přičinění šířit dál a dál prostřednictvím všech, kdo se s ní dostanou do styku. Noví nositelé Vaší myšlenky se tak o tomto nápadu dozvídají z toho nejlepšího zdroje - od svých blízkých, přátel a známých, kteří Vaší ideu propagují zdarma a s radostí. Věrohodnost zaručena. Výsledek? Myšlenka rozšířena, výrobek prodán.
Ann Handley, autorka excelentní knihy /..., na niž pro Vás brzy také uveřejním recenzi, se domnívá, že virálnost je dílem náhody. Věří, že to, zda se určitá věc stane virální či nikoli, nelze dost dobře ovlivnit. To Jonah Berger ve své knize razantně popírá a četnými vlastními výzkumy dokazuje, že virálnost má na svědomí šest zcela konkrétních vlastností. Věc, která se má stát virální, musí obsahovat alespoň některé z nich. Měla by zahrnovat spouštěcí mechanismy, emoce, společenskou měnu a ještě další tři záležitosti. Ty Vám zatím neprozradím, aby se z této recenze nestal svého druhu spoiler

Já jsem knihu přečetla jedním dechem. Líbí se mi na ní především tři věci:
Sečteno, podtrženo:
Výhody:
Nevýhody:
Je to kniha pro mne?
Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?
Kde knihu seženu?
Znáte tuto knihu? Četli jste? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
| RE: Jak stvořit pecku na trhu | betka | 13. 12. 2016 - 17:26 |
| RE(2x): Jak stvořit pecku na trhu | podnikatelka | 28. 12. 2016 - 17:12 |