Vydělávejte na sociálních sítích

24. leden 2017 | 08.55 |
blog › 
Recenze › 
Vydělávejte na sociálních sítích

Také si ještě pořád myslíte, že abyste vydělali, je nejdůležitější mít hodně fanoušků? Autor této knihy má jiný názor. A to se mu prosím pěkně povedlo do půl roku přes Facebook vydělat více než milion korun.

cerna ovce mensi

Černá ovce Facebooku

Už jsem zde na blogu párkrát zmiňovala jeden fakt: že totiž klasické bombardování reklamními sděleními, které daný produkt vychvalují do nebes, už dnes zdaleka nefunguje tak, jako dřív. Z toho důvodu se rozvinuly nové, podstatně efektivnější (a levnější) způsoby reklamy: mezi nimi například emailing, affiliate nebo reklama na sociálních sítích. O posledně zmíněné bude řeč ve dnešní recenzi.

Nejprve si definujme pojem reklama na sociálních sítích. Samozřejmě bych mohla mít na mysli placenou reklamu na Facebooku, dnes však budu hovořit zejména o neplacené reklamě, tj. o variantě, kdy Vy nebo Vaše firma máte na Facebooku či jiné síti profil, skrze nějž se bezplatně prezentujete a lákáte zákazníky.

Reklama na sociálních sítích má tři hlavní přednosti:

  1. Není vlezlá = Vaše (potenciální) zákazníky neobtěžuje, protože se jim nevnucujete, naopak oni hledají Vás
  2. Může působit důvěryhodněji = neformální prostředí tomu svědčí
  3. Je zadarmo = může si ji dovolit i malá firma nebo živnostník (obzvláště budete-li ji provozovat sami)

Tyto výhody samozřejmě můžete využít pro své podnikání. Propagaci na sociálních sítích se můžete věnovat sami, anebo můžete tento úkol outsourcovat a předat jej reklamní agentuře, v obou případech byste ale musíte vědět, jakým směrem se má propagace ubírat, má-li být úspěšná. Právě v tom Vám pomůže stručná a přehledná příručka Černá ovce Facebooku.

Pokud si jako mnohé další firmy myslíte, že nejvíce zákazníků přitáhnete soutěžemi a že podstatné je hlavně to, kolik máte fanoušků, pak tuto knihu nutně potřebujete. Čtení Vám nezabere moc času a přitom Vám do začátku předá kvantum tipů, které můžete hned využít. Dozvíte se, jak fanoušky přilákat a vzbudit u nich zájem, jak přesně by měl Váš profil vypadat, jaké technické detaily byste měli hned na začátku vyřešit a jak napsat propagační text k Vašemu produktu. Zjistíte také, proč by možná bylo fajn rozdat pár kusů Vašeho produktu zdarma, proč nedávat slevy a jak toho zkrátka co nejvíc prodat.

V knize najdete detailní postup propagace, který snadno přizpůsobíte pro Vaši konkrétní situaci, společně s mnoha příklady správné aplikace i chybných kroků, které udělaly mnohé známé e-shopy.

Pokud tedy na Facebooku Vaše firma ještě není, anebo pokud už tam je, ale nic moc z toho nemáte, měli byste to rychle napravit. Černá ovce Facebooku Vám v tom bude nejlepším průvodcem.

Sečteno, podtrženo:

Výhody:

  • kompletní návod pro Vaše podnikatelské počínání na Facebooku
  • jediná kniha svého druhu, pokud je mi známo
  • stručná příručka, kterou zvládnete přečíst za jedno odpoledne

Nevýhody:

  • možná Vás místy bude štvát hovorová čeština a chyby, chtělo by to korektora

Je to kniha pro mne?

  • Ano, pokud podnikáte a nechápete, proč v rámci své firmy měli něco dělat s Facebookem.
  • Ano, pokud víte, že přes Facebook se toho dá hodně prodat, ale nevíte jak.
  • Ano, jestliže se s propagací na Facebooku potýkáte dosud neúspěšně a chcete to změnit.

Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?

  • Hotový strategický plán: přesný návod, co, kdy, kde a jak máte na Facebooku udělat.
  • Seznam konkrétních akcí, které Vás posunou blíž k novým zákazníkům a nárůstu prodejů.
  • Budete vědět, jak se na Facebooku efektivně prezentovat a hlavně jak tam prodávat.
  • Dokážete zhodnotit, zda Vámi najatá reklamní agentura odvedla n Facebooku dobrou práci, či nikoli.

Kde knihu seženu?

  • Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/9-podnikani-z-plaze.htmlKoupit můžete zde.

Znáte tuto knihu? Četli jste? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/2-jak-stvorit-pecku-na-trhu.html

 ♦ ♦ ♦

Co teď?

Podívejte se na recenze dalších knih i na videonávody, díky kterým bude Vaše podnikání pro Vaše zákazníky užitečnější a pro Vás ziskovější:

ZajZa

Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/9-podnikani-z-plaze.html

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář