Také si ještě pořád myslíte, že abyste vydělali, je nejdůležitější mít hodně fanoušků? Autor této knihy má jiný názor. A to se mu prosím pěkně povedlo do půl roku přes Facebook vydělat více než milion korun.
Už jsem zde na blogu párkrát zmiňovala jeden fakt: že totiž klasické bombardování reklamními sděleními, které daný produkt vychvalují do nebes, už dnes zdaleka nefunguje tak, jako dřív. Z toho důvodu se rozvinuly nové, podstatně efektivnější (a levnější) způsoby reklamy: mezi nimi například emailing, affiliate nebo reklama na sociálních sítích. O posledně zmíněné bude řeč ve dnešní recenzi.
Nejprve si definujme pojem reklama na sociálních sítích. Samozřejmě bych mohla mít na mysli placenou reklamu na Facebooku, dnes však budu hovořit zejména o neplacené reklamě, tj. o variantě, kdy Vy nebo Vaše firma máte na Facebooku či jiné síti profil, skrze nějž se bezplatně prezentujete a lákáte zákazníky.
Reklama na sociálních sítích má tři hlavní přednosti:
Tyto výhody samozřejmě můžete využít pro své podnikání. Propagaci na sociálních sítích se můžete věnovat sami, anebo můžete tento úkol outsourcovat a předat jej reklamní agentuře, v obou případech byste ale musíte vědět, jakým směrem se má propagace ubírat, má-li být úspěšná. Právě v tom Vám pomůže stručná a přehledná příručka Černá ovce Facebooku.
Pokud si jako mnohé další firmy myslíte, že nejvíce zákazníků přitáhnete soutěžemi a že podstatné je hlavně to, kolik máte fanoušků, pak tuto knihu nutně potřebujete. Čtení Vám nezabere moc času a přitom Vám do začátku předá kvantum tipů, které můžete hned využít. Dozvíte se, jak fanoušky přilákat a vzbudit u nich zájem, jak přesně by měl Váš profil vypadat, jaké technické detaily byste měli hned na začátku vyřešit a jak napsat propagační text k Vašemu produktu. Zjistíte také, proč by možná bylo fajn rozdat pár kusů Vašeho produktu zdarma, proč nedávat slevy a jak toho zkrátka co nejvíc prodat.
V knize najdete detailní postup propagace, který snadno přizpůsobíte pro Vaši konkrétní situaci, společně s mnoha příklady správné aplikace i chybných kroků, které udělaly mnohé známé e-shopy.
Pokud tedy na Facebooku Vaše firma ještě není, anebo pokud už tam je, ale nic moc z toho nemáte, měli byste to rychle napravit. Černá ovce Facebooku Vám v tom bude nejlepším průvodcem.
Sečteno, podtrženo:
Výhody:
Nevýhody:
Je to kniha pro mne?
Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?
Kde knihu seženu?
Znáte tuto knihu? Četli jste? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/2-jak-stvorit-pecku-na-trhu.html
♦ ♦ ♦
Co teď?
Podívejte se na recenze dalších knih i na videonávody, díky kterým bude Vaše podnikání pro Vaše zákazníky užitečnější a pro Vás ziskovější:
ZajZa
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/9-podnikani-z-plaze.html