30. prosinec 2016 | 02.31 |
Chcete si článek přečíst?
Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Jak vypnout blokování reklamy?
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Tak všem ukažte, co děláte!

Ukaž, co děláš!
Jak Vám může ochota podělit se s ostatními o své nápady a ukázat jim, na čem právě pracujete, pomoci v růstu Vašeho podnikání a přinést nové příležitosti a zisk? To se budete divit.
Tato kniha Vám nenabídne business model, neporadí s reklamním sloganem ani neřekne, jak minimalizovat náklady a maximalizovat zisk. Zato Vám ale prozradí, jak aplikovat ekonomiku sdílení na Vaše nápady a jak snadno vynést na světlo Boží a zúročit i ty nejmenší střípky Vaší práce, které by jinak nikdo nikdy neměl šanci vidět a ocenit, neboť se odehrávají za zavřenými dveřmi Vaší kanceláře, dílny či ateiléru.
Pokud tedy pracujete na něčem, u čeho Vám bude trvat týdny, měsíce či dokonce roky, než to dokončíte a budete moci nabídnout k prodeji, a tak jste přemoženi dojmem, že zatím nemáte v rukou nic, co byste svým (potenciálním) zákazníkům mohli představit, jste vedle jak ta jedle. Máte spoustu věcí, o které se můžete s ostatními podělit, které mohou Vašim klientům či kolegům pomoci a které je budou zajímat, stačí je jen popsat, vyfotit a šup s nimi na internet.
Které to jsou? No, je jich tak moc, že kvůli nim Austin Kleon napsal celou knížku. Tak si ji přečtěte.
Sečteno, podtrženo:
Výhody:
- přečtete za jedno odpoledne a neunaví Vás to
- snadné a vtipné čtení, informace v instantní, zhuštěné podobě
- originální pojetí knihy, vhodné jako dárek
- malý formát = praktické na čtení po cestě do práce
Nevýhody:
- spíše než uvádění konkrétních zkušeností převažuje vysvětlení postojů, principů, filosofie
- někdo by mohl ocenit více příkladů z praxe
Je to kniha pro mne?
- Ano, pokud pracujete na něčem nehmotném či abstraktním (např. poskytujete služby nebo se věnujete umělecké činnosti).
- Ano zejména v případě, že je Vaše práce aspoň trochu kreativní.
- Ano, pokud prodáváte produkt, který má za sebou spoustu měsíců dřiny, které ale zákazník nemá šanci vidět.
- Ano, jestliže svou osobní značku, firmu, produkt či služby propagujete na webu, blogu, Youtube či sociálních sítích.
Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?
- Budete vědět, o jaké informace se máte se svými klienty a příznivci dělit na Vašem blogu, webu, Facebooku, Twitteru a Instagramu.
- Dokážete i z drobných prací, o kterých jste si mysleli, že nikoho nezajímají, vytvořit něco, co je pro ostatní užitečné a podnětné.
- Jak rozvíjet a budovat Váš business, i když aktuálně nemáte k prodeji žádný konkrétní produkt a teprve na něm děláte.
Kde knihu seženu?
Znáte tuto knihu? Četli jste? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/2-jak-stvorit-pecku-na-trhu.html
♦ ♦ ♦
Co teď?
Podívejte se na recenze dalších knih i na videonávody, díky kterým bude Vaše podnikání pro Vaše zákazníky užitečnější a pro Vás ziskovější:
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/4-trapite-se-pokazde-kdyz-mate-sepsat-novy-clanek.html
- Potřebujete se zlepšit v jednání s lidmi a naučit se je přesvědčit o Vašem úhlu pohledu? Zjistěte, jak na to.
- Došla Vám inspirace pro Váš blog, web nebo Youtube kanál? Vyřešte to zde.
- Také Vám nakukali, že si máte zvolit zaměstnání tak, že popřemýšlíte, jaké máte koníčky? Bohužel je to blbost.
- Máte něco, co chcete dostat mezi lidi a potřebujete, aby to zvirálnělo? Je snadné to zařídit.
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/1-nejlepsi-kniha-o-jednani-s-lidmi-jakou-znam.html
Zpět na hlavní stranu blogu