Chcete se nechat objevit?

30. prosinec 2016 | 02.31 |
› 

Tak všem ukažte, co děláte!

ukaz co delas

Ukaž, co děláš!

Jak Vám může ochota podělit se s ostatními o své nápady a ukázat jim, na čem právě pracujete, pomoci v růstu Vašeho podnikání a přinést nové příležitosti a zisk? To se budete divit. 

Tato kniha Vám nenabídne business model, neporadí s reklamním sloganem ani neřekne, jak minimalizovat náklady a maximalizovat zisk. Zato Vám ale prozradí, jak aplikovat ekonomiku sdílení na Vaše nápady a jak snadno vynést na světlo Boží a zúročit i ty nejmenší střípky Vaší práce, které by jinak nikdo nikdy neměl šanci vidět a ocenit, neboť se odehrávají za zavřenými dveřmi Vaší kanceláře, dílny či ateiléru.

Pokud tedy pracujete na něčem, u čeho Vám bude trvat týdny, měsíce či dokonce roky, než to dokončíte a budete moci nabídnout k prodeji, a tak jste přemoženi dojmem, že zatím nemáte v rukou nic, co byste svým (potenciálním) zákazníkům mohli představit, jste vedle jak ta jedle. Máte spoustu věcí, o které se můžete s ostatními podělit, které mohou Vašim klientům či kolegům pomoci a které je budou zajímat, stačí je jen popsat, vyfotit a šup s nimi na internet.

Které to jsou? No, je jich tak moc, že kvůli nim Austin Kleon napsal celou knížku. Tak si ji přečtěte.

Sečteno, podtrženo:

Výhody:

  • přečtete za jedno odpoledne a neunaví Vás to
  • snadné a vtipné čtení, informace v instantní, zhuštěné podobě
  • originální pojetí knihy, vhodné jako dárek
  • malý formát = praktické na čtení po cestě do práce

Nevýhody:

  • spíše než uvádění konkrétních zkušeností převažuje vysvětlení postojů, principů, filosofie
  • někdo by mohl ocenit více příkladů z praxe

Je to kniha pro mne?

  • Ano, pokud pracujete na něčem nehmotném či abstraktním (např. poskytujete služby nebo se věnujete umělecké činnosti).
  • Ano zejména v případě, že je Vaše práce aspoň trochu kreativní.
  • Ano, pokud prodáváte produkt, který má za sebou spoustu měsíců dřiny, které ale zákazník nemá šanci vidět.
  • Ano, jestliže svou osobní značku, firmu, produkt či služby propagujete na webu, blogu, Youtube či sociálních sítích.

Co z toho budu mít, když si knihu přečtu?

  • Budete vědět, o jaké informace se máte se svými klienty a příznivci dělit na Vašem blogu, webu, Facebooku, Twitteru a Instagramu.
  • Dokážete i z drobných prací, o kterých jste si mysleli, že nikoho nezajímají, vytvořit něco, co je pro ostatní užitečné a podnětné.
  • Jak rozvíjet a budovat Váš business, i když aktuálně nemáte k prodeji žádný konkrétní produkt a teprve na něm děláte.

Kde knihu seženu?

Znáte tuto knihu? Četli jste? Co si o ní myslíte? Pište, komentujte!
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/2-jak-stvorit-pecku-na-trhu.html

 ♦ ♦ ♦

Co teď?

Podívejte se na recenze dalších knih i na videonávody, díky kterým bude Vaše podnikání pro Vaše zákazníky užitečnější a pro Vás ziskovější:
Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/4-trapite-se-pokazde-kdyz-mate-sepsat-novy-clanek.html

  • Potřebujete se zlepšit v jednání s lidmi a naučit se je přesvědčit o Vašem úhlu pohledu? Zjistěte, jak na to.
  • Došla Vám inspirace pro Váš blog, web nebo Youtube kanál? Vyřešte to zde.
  • Také Vám nakukali, že si máte zvolit zaměstnání tak, že popřemýšlíte, jaké máte koníčky? Bohužel je to blbost.
  • Máte něco, co chcete dostat mezi lidi a potřebujete, aby to zvirálnělo? Je snadné to zařídit.

    Zdroj: http://podnikatelka.pise.cz/1-nejlepsi-kniha-o-jednani-s-lidmi-jakou-znam.html

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Související články

žádné články nebyly nenalezeny

Komentáře